2013.11.08.
15:03

Írta: gréta.0528

Szülés Után Fogyni?

Ki tud fogyni szülés után? Amikor ráadásul muszáj is enni. Mit enni? Zabálni...

"Szülés után 15 kilóval voltam több, mint kellett volna. Ismerek olyat, aki kevesebb, és van aki jóval több súlyfelesleggel szült. De szülés után még többet szedtem magamra, így mikor a kicsi 6 hónapos lett, én már 25 kilóval voltam több a kelleténél."

Én a terhesség alatt kevesebbet szedtem fel magamra, mint az azt követő egy évben.

Imádom a sütiket, és naponta megettem egyet-kettőt, amikor csak tehettem! Teljesen természetes volt, hogy azt egyek, ami jól esik. 

Az első szülés után még megengedhettem magamnak ezt, így gyakorlatilag a végigzabált terhesség után, még egy évig szabadon fogyasztottam, amit csak megkívántam. Ez komolyan meg is látszott rajtam. 

A második gyerekkel már cukros kismama voltam, és végig szigorú diétát kellett követnem. A vicces az, hogy az öcsi nagyobbnak született mint a bátyus, habár kicsit később is jött. De miután megszültem, már igazán meguntam a diétát. Sajnos...

Így visszagondolva pedig nagyon jó volt, mert végre egyszer egy komoly rendszert alkalmaztam, végigcsináltam. Szigorúan betartottam, magamra kényszerítettem azt. A dolgok mégis úgy alakultak, hogy visszaestem, és újra engedtem a kísértésnek. 

A nagyobbik is majdnem három éves koráig cicizett, és a kicsivel még most is cicizünk. Már lassan két éves. Egyszerűen úgy érzem ennem kell, amit csak megkívánok, mert így van csak tejem. 

hirdetés

Nézze meg angol nyelvű videónkat a fogyás legnagyobb titkáról!

www.venusfactor.com

komment

Címkék: szülés szoptatás fogyás

süti beállítások módosítása