2013.12.06.
14:12

Írta: gréta.0528

Ne Válassz Diétát, Hagyd Hogy a Diéta Válasszon Téged!

Bevallom, csak valami klassz címet kerestem az írásomnak, de ahogy leírtam rájöttem, hogy én pont ezt csináltam... Mindig diéták után olvasgattam, gyűjtögettem az információkat innen-onnan, aztán egy idő után annyi mindent összeolvasgattam, hogy elment a nap, és végül semmit nem tettem az ügy érdekében.

Azt vártam, hogy jöjjön egy tökéletes diéta? De hiába. Úgy látszik az nem létezik, legalábbis számomra nem...

De nem csak a diéták között nincs tökéletes. Megfelelő időpont sincs a diétákra. Velem legalábbis mindig úgy van - már amikor elkezdek egy diétát és idő előtt feladom - hogy valahogy túl rosszak a körülmények, túl sok a stressz, vagy valamiképpen meggyőzöm magam arról, hogy érdemes lenne feladni az új étrendhez való ragaszkodásomat.

Talán majd ha már nem szoptatok, addig egyszerűen nem tudok pár napnál tovább kitartani. És egyre kevésbé van kedvem próbálkozni...

hirdetés

A fogyás nem is olyan nehéz, mint gondolnád? Egy rövid videóból kiderül a titok. Nézze meg most!

www.venusfactor.com

komment

Címkék: diéta fogyás

süti beállítások módosítása