2014.01.10.
18:54

Írta: gréta.0528

12 Hetes Programba kezdtem... A cél, 20 kiló 3 hónap alatt!

Találtam egy új programot, amit annyian dicsérnek az interneten, elhatároztam, hogy megpróbálom én is. 12 hetes program, és sokat ígér. Azt a célt tűztem ki magam elé, hogy leadjak 20 kilót 3 hónap alatt...

Húsz kilogramm. Mi az? Mások is megcsinálták már. Mondjuk van akinek a sokkal nagyobb a súlyfeleslege, és a teljes súlyfeleslegnek csak egy kisebb része a 20 kiló. Nyilván Ők könnyebben tudnak ennyit leadni.

Én 20 kilóval elérem a tökéletes testsúlyomat, és olyan leszek mint az első szülésem előtt. Tehát ez nem egy mérföldkő lenne nekem, hanem maga a cél. 

Sok mindent kipróbáltam már, de a kitartásom nem volt az igazi. Most teljesen beindultam, mert nagyon újszerű dolgot találtam. Szóval nagy reményekkel és jó hangulatban vágtam neki. Eddig ez a legkönnyebb program, amit láttam, de majd a végén áradozom róla. 

Most sikerülnie kell!!!

hirdetés

12 hetes aktív program a fogyáshoz! Ismerje meg napjaink legnépszerűbb fogyókúra programját, a vénusz faktort!

www.venusfactor.com

komment

Címkék: fogyókúra fogyás

süti beállítások módosítása