2014.01.03.
15:39

Írta: gréta.0528

Egy Újabb Sikertelen Fogyási Kísérlet...

"Minél többet próbálkozunk annál jobb? Mindent ki kell próbálni? És mi van a sok-sok sikertelen fogyási kísérlettel? Milyen hatással vannak a kudarcok az önbecsülésre? Egyre jobban elveszítjük a hitünket, hogy egyszer tényleg lefogyunk?"

Nem szabad feladni! Tudjuk jól... De ha egyszerűen semmi sem megy... A dolog nehéz része az, hogy egyre jobban stresszel az ember, és egyre mélyebb depresszióba süllyedünk, minden egyes sikertelen kísérlettel, hogy lefogyjunk.

Eleinte mindent kipróbáltam, vagyis kísérleteztem a dolgokkal. Szépen lassan képet kaptam arról, hogy mi is az, ami nekem való, és mi az aminek egyszerűen nincs is értelme nekiállni.

Elkezdtem diétákat és edzéseket. Egyre többet mozogtam, de mindig mindent abba hagytam egy idő után. És egyre kevesebb erővel kísérleteztem. Néha erőt kaptam, belefogtam valamibe, aztán szépen elfogyott az energia, és a mélyponton mindig feladtam. Aztán valami újba kezdtem.

Soha többé sikertelen kísérletezés...

Vannak, akik azt mondják, bármelyik diéta jó a népszerűek közül, vagy bármelyik edzésterv jó, csak ki kell tartani. Rá kellett azonban jönnöm, hogy nagyon különbözőek vagyunk, és ami valakinek jó, az a másiknak egyáltalán nem.

Elkezdtem keresni a nekem való dolgokat. Olyan diétát és edzéstervet, ami nekem való. Amivel a legkisebb ellenállással tudok valódi eredményeket produkálni, úgy hogy a nehéz pillanatokban se adjam fel...

Még most is kutatok, mert ahogy az ember ezzel foglalkozik, egyre mélyebben érti az egész folyamatot, és egyre mélyebb szinten tanulmányoz dolgokat. 

Ha ma kipróbálok valamit, és nem válik be, az már nem sikertelenség számomra, csak tanulmányi kísérlet. Szépen haladok, és egyre jobban érzem magam.

hirdetés

Nézze meg a videót napjaink legnépszerűbb fogyási programjáról, a vénusz faktorról!

www.venusfactor.com

komment

Címkék: diéta fogyás

süti beállítások módosítása